Kirkens Korshær logo (hvid)
København
Kirkens Korshær logo (hvid)

Gå til hovedside

Nikolaj Plads 15
1067 København K

Bankoplysninger:
Reg.: 9541 konto: 5401429

kk@kirkenskorshaer.dk

Aakirkeby båd

Børnecafeen i Aakirkeby

Tilbud for udsatte familier, børn og unge i Aakirkeby på Bornholm.

Børnecaféen Aakirkeby er et tilbud til børnefamilier og unge, der på forskellige måder kan have udfordringer i livet - om det er familiære, økonomiske, sygdomsrelaterede eller netværksmæssige. Vi tilbyder en række fællesskaber, hvor vi snakker og hygger, hvor der er plads til leg og kreative udfoldelser og tid til nærvær og omsorg. Vi er to medarbejdere som tilbyder støtte og samtaler samt laver forskellige fællesskabende aktiviteter for familierne.

Målgruppe

Vi hjælper sårbare familier med forskellige udfordringer. Børnecaféen Aakirkeby er et åbent tilbud, hvor man kan komme ind fra gaden.

Tilbud

I Børnecaféen har vi flere tilbud, som henvender sig til de forskellige grupper indenfor vores målgruppe. Her tilbyder vi et netværk og forskellige oplevelser samt ture både i hverdage og weekender.

Hver mandag har vi ungeklub for børn og unge mellem 11 og 18 år.

Tirsdag og torsdag er der børnecafé for familier, henholdsvis formiddag og eftermiddag. Her er der altid gratis kaffe, te, saft, frugt, kiks mm.

Vi har gratis fællesspisning en gang om måneden samt gratis udflugter i løbet af året.

Bliv frivillig

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har lyst til at være frivillig i vores familiestøttende arbejde - og meget gerne hvis du kan lave noget kreativt med børn og unge så som at sy, arbejde med ler osv.

Medarbejdere

Ingrid Flye
flye@kirkenskorshaer.dk

Rikke Mari Christiansen