Økonomi og gæld

• Arbejde Adlers Hus

Arbejde Adlers Aflastning er en selvejende institution beliggende i et multihus for udsatte voksne.
  • Cancer: Kræftlinjen

Har du spørgsmål om kræft eller brug for rådgivning og støtte, kan du kontakte Kræftlinjen.
  • Det Kærlige Måltid

Rammes du eller en af dine nærmeste af akut sygdom, falder hverdagen fra hinanden.
  • Forbrugerrådet Tænk

Forbrugerrådet Tænk: Gratis rådgivning om gæld og økonomi
    Har du gæld, økonomiske bekymringer og lav indkomst, kan vi hjælpe dig med at få overblik og en plan for fremtiden.
  • Hugs & Food

Hugs & Food er et værested for byens hjemløse beliggende i Turesensgade 21 i hjertet af København.
  • Kirkens Korshær: Københavnerarbejdet

Kirkens Korshær er en hjælpeorganisation, der med udgangspunkt i folkekirkelige værdier udfører socialt arbejde i Danmark. Siden 1912 har vi hjulpet socialt udsatte mennesker i Danmark – hjemløse, misbrugere, psykisk syge, ensomme, fattige.
  • KKUC

KKUC tilbyder rådgivning, afklaring, behandling og efterindsatser til mennesker med problematisk brug af rusmidler og psykiske traumer, og læring og viden til profesionelle, der arbejder med udsatte mennesker på social- og sundhedsområdet.
  • Mødrehjælpen

Hos Mødrehjælpen ser vi hver dag, at udsatte og sårbare børnefamilier har behov for en ekstra håndsrækning for at kunne tage del i samfundet på lige fod. Der er en stor ulighed i sundhed, muligheder og livsglæde blandt landets børn.
  • Social Jungle

Juridsk hjælp til sygedagpenge, revalidering, kontanthjælp, klage og ankesager og meget mere.
  • Social Styrelsen: Tilbudsportalen

Tilbudsportalen indsamler og udstiller oplysninger om plejefamilier og tilbud til mennesker med funktionsnedsættelse eller sociale problemer.
  • SR Bistand

Her kan du få gratis, professionel bistand og rådgivning.
  • Stoplinien

Stoplinien tilbyder telefonrådgivning til rygere, som overvejer at holde op med at ryge – eller som ønsker at vedligeholde et igangværende rygeophør.
  • Tilbudsportalen