Seksuelle overgreb

• Center for seksuelt misbrug NORD

Aarhus: Center for Seksuelt Misbrugte Midt Nord tilbyder gratis psykologisk behandling og terapi og frivillig rådgivning og socialrådgivning til mænd og kvinder fra 18 år og derover.
  • Center for seksuelt misbrug SYD

Center for Seksuelt Misbrugte Syd - Behandlingssektion er en institution, hvor du kan få professionel rådgivning og behandling forestået af psykologer.
  • Center for seksuelt misbrug ØST

CSM Øst tilbyder rådgivning, psykologbehandling samt sociale aktiviteter for dig, der er over 18 år, og som har været udsat for seksuelle overgreb i din barn- eller ungdom.
  • Joan Søstrene

Joan Søstrene tilbyder en kvinde-til-kvinde samtale med to Joan-Søstre om psykologiske, juridiske og sociale aspekter af det overgreb, du har været udsat for.
  • Kirkens Korshær: Københavnerarbejdet

Kirkens Korshær er en hjælpeorganisation, der med udgangspunkt i folkekirkelige værdier udfører socialt arbejde i Danmark. Siden 1912 har vi hjulpet socialt udsatte mennesker i Danmark – hjemløse, misbrugere, psykisk syge, ensomme, fattige.
  • KKUC

KKUC tilbyder rådgivning, afklaring, behandling og efterindsatser til mennesker med problematisk brug af rusmidler og psykiske traumer, og læring og viden til profesionelle, der arbejder med udsatte mennesker på social- og sundhedsområdet.
  • Landsforeningen SPOR

Landsforeningen Spor har til formål at synliggøre voksnes senfølger efter seksuelle overgreb i barndommen og ungdommen.
  • Sexlinien

Sexlinien for Unge er Danmarks ældste og største informations- og rådgivningsportal om sex, køn og krop for unge mellem 15-25 år.