Kirkens Korshær logo (hvid)

Gå til hovedside

Nikolaj Plads 15
1067 København K

CVR: 82883711
EAN: 5790002333897

Bankoplysninger:
Reg.: 9541 konto: 5401429

kk@kirkenskorshaer.dk

Bliv frivillig i Sønderborg

Har du lyst til at være en del af et givende fællesskab som frivillig? Kontakt Kirkens Korshærs afdelingsleder Pia Skov Christensen pr. mail ps.christensen@kirkenskorshaer.dk eller tlf. 91 89 67 30.

Gør som mig – bliv frivillig i Kirkens Korshær. Det giver mening, siger Thorben, der er frivillig i køkkenet.
...

Har du lyst til at yde en indsats i dit lokal område, hvor du med sikkerhed gør en forskel for udsatte borgere, kan du blive frivillig i Kirkens Korshær.

Du har flere muligheder

Frivillig i Varmestuen                                                                                                                  Her vil du kunne deltage i dagligdagen i Varmestuen, hvor det handler om at være med vores brugere, på deres betingelser, ellers har vi konkrete opgaver/projekter som: gældsrådgivning, sociale flyttemænd, kvindegruppe, dyreprojekt ect. kontakt Pia på tlf. 91 89 67 30 eller mail: ps.christensen@kirkenskorshaer.dk

Frivillig i køkken
I køkkenet i varmestuen. Her arbejdes der i to hold dagligt.
Formiddagsholdet laver varm mad til de ca. 50 brugere, der dagligt spiser i varmestuen. Eftermiddagsholdet serverer maden, rydder op og laver eftermiddagskaffe.
Kontakt Agnethe på tlf. nr. 7443 6102 eller mail: a.lassen@kirkenskorshaer.dk

Frivillig med familiearbejde i Nordborg
Som frivillig i familiearbejdet indhentes der børneattest, inden man kan starte som frivillig. Der vil være mulighed for hyggeligt samvær med børn og forældre, samt netværksskabende aktiviteter.
Der vil ydermere være lette opgaver i forhold til at gå til hånde med at lave kaffe, rydde op, anrette morgenmad og på sigt fællespisning som tilberedes sammen med familierne.
Kontakt Trine på tlf. 54 55 78 11 eller mail: t.heim@kirkenskorshaer.dk

Frivillig i butik
I en af vores fire butikker. Her arbejdes der i to hold dagligt.
Kontakt Lars på tlf. nr. 61 39 55 63 feller mail: l.meldgaard@kirkenskorshaer.dk, for butikkerne Goethesgade, Østergade og Stenager.

Chauffør eller møbelafhenter i genbrugsbilen
Her består arbejdet i at hente og bringe møbler og andre brugbare effekter hos private, tømme tøjcontainere og køre varer mellem butikkerne.

Hjælp os

Støt

Hjælp hjemløse og fattige mennesker
Kirkens Korshærs logo som skilt på butiksfacade.

Find din butik

Se butikker i nærheden