Overblik

• Blå kors

Alkoholrådgivning på telefon, behandlings- og botilbud, væresteder, terapi til unge og børn, ferielejre, julehjælp og meget mere.
  • Cancer: Kræftlinjen

Har du spørgsmål om kræft eller brug for rådgivning og støtte, kan du kontakte Kræftlinjen.
  • DCAA

DCAA.dk er et uafhængigt sundhedsmagasin, der har til formål at hjælpe danskerne til et sundere og dermed bedre liv.
  • Demensalliancen

Siden Demensalliancens etablering i 2014 har de arbejdet for at sikre politiske og praktiske forbedringer – et demensvenligt Danmark kræver begge dele.
  • Den Sociale Døgnvagt

Den Sociale Døgnvagt er til for dig, der har brug for hjælp med akutte sociale problemer eller som er bekymret for et barn eller en ung.
  • Hiv Danmark

Her får du et hurtigt overblik over vores tilbud til dig, som er hiv-positiv, pårørende eller på anden vis berørt af hiv.
  • Høreforeningen

Høreforeningen arbejder for at forbedre livsvilkårene for mennesker med nedsat hørelse, tinnitus og menière samt for døvblevne og CI-opererede.
  • Kirkens Korshær: Københavnerarbejdet

Kirkens Korshær er en hjælpeorganisation, der med udgangspunkt i folkekirkelige værdier udfører socialt arbejde i Danmark. Siden 1912 har vi hjulpet socialt udsatte mennesker i Danmark – hjemløse, misbrugere, psykisk syge, ensomme, fattige.
  • KKUC

KKUC tilbyder rådgivning, afklaring, behandling og efterindsatser til mennesker med problematisk brug af rusmidler og psykiske traumer, og læring og viden til profesionelle, der arbejder med udsatte mennesker på social- og sundhedsområdet.
  • Sankt Lukas Rådgivning

Sankt Lukas Rådgivningstjeneste er et tilbud om samtale til den, der har brug for at blive lyttet til, et skub til at komme videre og mod til at tage ansvar for eget liv undervejs i kriser og problemfyldte situationer.
  • Social Styrelsen: Tilbudsportalen

Tilbudsportalen indsamler og udstiller oplysninger om plejefamilier og tilbud til mennesker med funktionsnedsættelse eller sociale problemer.
  • Stoplinien

Stoplinien tilbyder telefonrådgivning til rygere, som overvejer at holde op med at ryge – eller som ønsker at vedligeholde et igangværende rygeophør.
  • Tilbudsportalen

• UlykkesLinjen

UlykkesLinjen tilbyder gratis og uvildig vejledning på telefon for dig, der er berørt af en ulykke. Det kan både være som ramt eller pårørende.
  • Ungekompasset

Ungekompasset er en digital GPS, hvor unge psykisk sårbare, venner og familie kan søge oplysninger om, hvor de kan gå hen for at få hjælp. Det er første gang, at både private og offentlige tilbud bliver samlet et sted.