Sjælesorg

• Benzo

Benzo ønsker at skabe opmærksomhed omkring den vanedannende effekt af sove- og nervemedicin (benzodiazepiner) i politiske, lægefaglige kredse og hos borgere over hele landet. Desuden at give information og rådgivning til de mennesker der, af den ene eller den anden årsag, var blevet afhængige af sove- og nervemedicin (benzodiazepiner).
  • Demensalliancen

Siden Demensalliancens etablering i 2014 har de arbejdet for at sikre politiske og praktiske forbedringer – et demensvenligt Danmark kræver begge dele.
  • Joan Søstrene

Joan Søstrene tilbyder en kvinde-til-kvinde samtale med to Joan-Søstre om psykologiske, juridiske og sociale aspekter af det overgreb, du har været udsat for.
  • Kirkens Korshær: Københavnerarbejdet

Kirkens Korshær er en hjælpeorganisation, der med udgangspunkt i folkekirkelige værdier udfører socialt arbejde i Danmark. Siden 1912 har vi hjulpet socialt udsatte mennesker i Danmark – hjemløse, misbrugere, psykisk syge, ensomme, fattige.
  • Kofoeds Skole

På Kofoeds Skole hjælper vi socialt udsatte mennesker med at hjælpe sig selv til et bedre liv.
  • Landsforeningen SPOR

Landsforeningen Spor har til formål at synliggøre voksnes senfølger efter seksuelle overgreb i barndommen og ungdommen.
  • Lille Skole For Voksne

Lille Skole for Voksne tilbyder undervisning og samvær for mennesker med psykiske, sociale og eksistentielle problemer.
  • Livslinien

Hvis du er i krise eller har tanker om selvmord, så sig det til nogen ved at ringe til Livslinien.
  • Sankt Lukas Rådgivning

Sankt Lukas Rådgivningstjeneste er et tilbud om samtale til den, der har brug for at blive lyttet til, et skub til at komme videre og mod til at tage ansvar for eget liv undervejs i kriser og problemfyldte situationer.
  • Savn

SAVN har 15 års erfaring i at støtte og yde rådgivning til børn af og pårørende til indsatte, og har stor forståelse for den sårbarhed de er i og deres behov.
  • Sjælesorg.nu

Sjælesorg.nu er folkekirkens tilbud om en fortrolig og anonym chatsamtale med en præst on-line.
    Sjælesorg betyder ”omsorg for sjælen”. Derfor kan du tale med en præst om præcist det, DU har på hjerte.
  • Sorgcenter

Har du mistet? Og har du lyst til at tale med andre efterladte? Sorglinjen er for efterladte i alle aldersgrupper.
  • Startlinien.dk

På Startlinjen taler vi med mange, der dagligt gør deres bedste for at skjule sider af sig selv, som de er bange for, at andre vil tage afstand fra.
  • Ungekompasset

Ungekompasset er en digital GPS, hvor unge psykisk sårbare, venner og familie kan søge oplysninger om, hvor de kan gå hen for at få hjælp. Det er første gang, at både private og offentlige tilbud bliver samlet et sted.
  • Ældresagen

Ældresagen er en landsforening baseret på frivillige kræfter og engagement og et sekretariat, der støtter op om arbejdet.