Sygdom

• Aidsfondet

Hvis du har spørgsmål om hiv, andre sexsygdomme og sikker sex.
  • Arbejde Adlers Hus

Arbejde Adlers Aflastning er en selvejende institution beliggende i et multihus for udsatte voksne.
  • Benzo

Benzo ønsker at skabe opmærksomhed omkring den vanedannende effekt af sove- og nervemedicin (benzodiazepiner) i politiske, lægefaglige kredse og hos borgere over hele landet. Desuden at give information og rådgivning til de mennesker der, af den ene eller den anden årsag, var blevet afhængige af sove- og nervemedicin (benzodiazepiner).
  • Cancer: Kræftlinjen

Har du spørgsmål om kræft eller brug for rådgivning og støtte, kan du kontakte Kræftlinjen.
  • Demensalliancen

Siden Demensalliancens etablering i 2014 har de arbejdet for at sikre politiske og praktiske forbedringer – et demensvenligt Danmark kræver begge dele.
  • Det Kærlige Måltid

Rammes du eller en af dine nærmeste af akut sygdom, falder hverdagen fra hinanden.
  • Hiv Danmark

Her får du et hurtigt overblik over vores tilbud til dig, som er hiv-positiv, pårørende eller på anden vis berørt af hiv.
  • Hjerteforeningen

Er du blandt de mange danskere med hjerteproblemer, er Hjerteforeningen din ven og allierede.
  • Høreforeningen

Høreforeningen arbejder for at forbedre livsvilkårene for mennesker med nedsat hørelse, tinnitus og menière samt for døvblevne og CI-opererede.
  • Internetpsykiatrien

Internetpsykiatrien er et landsdækkende gratis behandlingstilbud, hvor du kan få behandling for angst og depression over internettet.
  • Kirkens Korshær: Københavnerarbejdet

Kirkens Korshær er en hjælpeorganisation, der med udgangspunkt i folkekirkelige værdier udfører socialt arbejde i Danmark. Siden 1912 har vi hjulpet socialt udsatte mennesker i Danmark – hjemløse, misbrugere, psykisk syge, ensomme, fattige.
  • Kofoeds Skole

På Kofoeds Skole hjælper vi socialt udsatte mennesker med at hjælpe sig selv til et bedre liv.
  • Netværket ved Søerne

Netværket ved Søerne er et sted for mennesker, der har eller har haft en psykisk lidelse.
  • Region Horsens: Psykiatri

Regionspsykiatrien Horsens er en del af psykiatrien i Region Midtjylland og varetager behandling af borgere med psykiatriske lidelser, der er bosat i Horsens, Skanderborg, Odder og Hedensted kommuner.
  • Region Nordjylland: Psykiatri

Psykiatrien i Region Nordjylland tilbyder undersøgelse og behandling flere steder i landsdelen, bl.a. på de psykiatriske hospitaler i Aalborg og Brønderslev.
  • Region Sjælland: Psykiatri

Har du brug for rådgivning og information om psykiske sygdomme, behandlingsmuligheder eller lignende så hjælper Psykiatrien Region Sjælland dig gerne.
  • Sankt Lukas Rådgivning

Sankt Lukas Rådgivningstjeneste er et tilbud om samtale til den, der har brug for at blive lyttet til, et skub til at komme videre og mod til at tage ansvar for eget liv undervejs i kriser og problemfyldte situationer.
  • Sorgcenter

Har du mistet? Og har du lyst til at tale med andre efterladte? Sorglinjen er for efterladte i alle aldersgrupper.
  • SR Bistand

Her kan du få gratis, professionel bistand og rådgivning.