Frivillige i Kirkens Korshær

Frivillig i HALDOR Huset

Bliv frivillig i et af huset arbejdsfællesskaber og gør en forskel for mennesker i socialt udsatte positioner.

Ønsker du at være frivillig i HALDOR Huset kontakt:

frivilligaarhus@kirkenskorshaer.dk

Herunder kan du læse om de forskellige arbejdsfællesskaber hvor du kan blive frivillig.

Frivillig i systuen

I Aarhus har vi kreative, sociale arbejdsfællesskaber, heriblandt en systue hvor frivillige laver nye produkter af genbrugstekstiler. Produkterne sælges i vores to butikker til fordel for vores sociale arbejde i Aarhus. Som frivillig i systuen tilbyder du dine kreative syevner - til gengæld lover vi et rummeligt og socialt arbejdsfællesskab.

Billede af tøj på et stativ

Frivillig i træværkstedet

Som frivillig i træværkstedet er du med til at støtte og hjælpe unge og voksne deltagere i produktionen af HALDOR produkter. Vi forventer at du har praktisk håndelag og har værkstedserfaring. Til gengæld kan vi tilbyde et dejligt fællesskab sammen med det faste personale, brugere og andre frivillige tilknyttet værkstedet.

Værkstedet i Aarhus med diverse værktøj

Frivillig i Mö & Flös

Mö&Flös er en hyggelig genbrugsbutik med fokus på re-design, hvor vi sælger genbrug og produkter produceret i sy- og træværkstedet. Som frivillig er du en del af et team af frivillige og du kan sætte dit eget præg på butikken.

Mö&Flös

Frivillig i den daglige drift

Kirkens Korshær Aarhus holder til i Nørre Alle 25. Her har vi administration, køkkenet hvor der laves mad hver dag til husets folk, samt forskellige arbejdsfællesskaber. Her mangler vi af og til frivillige indenfor kontorarbejde, køkkenarbejde, pedelarbejde, transport mm.

Hjælp os

Støt

Hjælp hjemløse og fattige mennesker
Frivillige: Livet er bedre, når der er brug for dig