To mænd står og spiller bordfodbold og en anden person sidder og spiller klaver

Kirkens Korshærs sociale indsatser i Aarhus

Kirkens Korshær er en social og folkekirkelig hjælpeorganisation, der har sit virkeområde lokalt blandt samfundets marginaliserede og udstødte mennesker: Ensomme, hjemløse, psykisk syge og misbrugere. I centrum for vores virke og menneskesyn står nærhed, omsorg og varme.

I Århus finder du Kirkens Korshær på flere adresser: Nørre Allé 25, hvor Haldor (ungehuset) holder til - på Thomas Koppels Gade 51, hvor Spor 7 (dag- og aftenvarmestue) ligger - på Kalkværksvej 43, hvor Natvarmestuen samt Stofindtagelsen befinder sig - på Kalkværksvej 2, hvor Naapiffik (den grønlandske varmestue) har til huse - på Årslev Møllevej 15, hvor forsorgshjemmet Tre Ege hører til.

Vi driver desuden Helligsølejren i Thy, som er en naturskønt beliggende udlejningsejendom med gode faciliteter. Se nærmere på de forskellige hjælpearbejder i menuen.

Se hvem der arbejder hos Kirkens Korshær Aarhus