Kirkens Korshær logo (hvid)

Gå til hovedside

Nikolaj Plads 15
1067 København K

Bankoplysninger:
Reg.: 9541 konto: 5401429

kk@kirkenskorshaer.dk

Støt Kirkens Korshærs arbejde

Støt Varmestuen i Esbjerg

Du kan give et måltid mad eller (hjerte)varme sokker, til en socialt udsat i Esbjerg, via mobilepay.

Kirkens Korshær i Esbjerg driver en Varmestue i Ribegade. Her tilbydes mad, bademulighed, tøj, socialt samvær og tid til en snak. På trods af samfundets generelle velstand er antallet af besøgende desværre ikke blevet mindre. Tværtimod. I gennemsnit kommer der ca. 70 personer pr. dag.

Donér via mobilepay

På Varmestuen i Esbjerg bespiser vi hver dag ca. 60 personer der i perioder har oplevet modgang eller ensomhed i livet.

For bare 25 kr. kan en person få et godt solidt måltid mad i vores varmestue og for en stund glemme vinterens kulde og være en del af et større social fællesskab.

Donér via mobilepay på nr. 13761

Du kan booke et foredrag

Er din virksomhed eller din organisation interesseret i et foredag, kommer en medarbejder fra Kirkens Korshær gerne på besøg og fortæller om organisationen og hvilket socialt arbejde vi udfører.

Du kan støtte os økonomisk via overførsel fra konto

Du kan også give os en gave gennem indbetaling i banken på:

Registreringsnummer: 1551
Kontonummer: 4640211652

Alle kan få fradrag for gaver op til 17.700 kr. (2023) om året. Oplys dit CPR-nummer, så indberetter Kirkens Korshær din donation til SKAT.

Din virksomhed eller organisation kan støtte os med donationer, gaver og/eller bidrag til brug for arrangementer for brugere, til basarer eller i forbindelse med jul.

Kontakt os gerne på telefon 75 13 96 18 for nærmere information.

KONTAKT OS

Adresse: Ribegade 5

Telefonnr.: 75139618

E-mail: varmestue.esbjerg@kirkenskorshaer.dk​​​​​

Strikkegaver

Der er rigtig mange strikkeklubber og strikkedamer, som strikker for os. Alt det vi modtager bliver brugt som gaver til jul eller solgt på vores markeder.

Hvis du også vil strikke, så send dit strik til: Varmestuen, Ribegade 5, 6700 Esbjerg, eller kom forbi med det.